Jij wordt de vaste Customer Care Hero van jouw toegewezen regio.
Je takenpakket ziet er als volgt uit:
-
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, zowel telefonisch als per mail.
-
Je verwerkt de inkomende orders van A tot Z (orderregistratie, controle voorraad, organisatie transport, versturen marketingmateriaal, ...).
-
Je hebt contact met de klanten rond de levertermijnen.
-
Je behandelt mogelijke klachten op een vriendelijke manier en probeert altijd naar een win-winsituatie te streven.
-
Je ondersteunt het verkoopteam (zorgen voor stalen, beschikbaarheid nagaan, ...)
-
Je verzorgt de facturatie
Hiernaast ben je het eerste aanspreekpunt voor alle vragen van consumenten die via de verschillende kanalen bij ons binnenkomen:
-
Je beantwoordt hun vragen en staat steeds klaar met een glimlach om hen snel te helpen.
-
Af en toe een beurs meepikken, waar je onze klanten kan ontmoeten, vind jij een leuke afwisseling.
-
Je rapporteert rechtstreeks aan de Customer Care Manager.
Klinkt dit als écht iets voor jou? Jij zou een goede match zijn als je:
-
Klantgericht denkt én handelt. Je hebt van nature de juiste commerciële feeling en een vlotte babbel. Maar ook op administratief vlak kunnen de klanten op jou rekenen.
-
Ons van onze sokken kan blazen met jouw organisatorisch talent. Je stelt je flexibel op en schakelt makkelijk tussen de verschillende taken en kan de juiste prioriteiten stellen op het juist moment.
-
Een echte talenknobbel hebt: vlot in het Nederlands, Engels en Duits is een must have.
-
Proactief denkt en probleemoplossend handelt.
-
Je vertrouwen uitstraalt en je communicatieve teamplayer bent.
-
Een masterdiploma behaalde of bachelor met een mooie ervaring.
-
Zoekt naar een fulltime of 4/5de uitdaging in een complexere & groeiende omgeving.
Wat biedt Floorify jou?
-
Een kans om deel uit te maken van ons snelgroeiend verhaal.
-
Een job die meer variatie heeft dan we vloerpatronen hebben.
-
Alle nodige opleiding en begeleiding.
-
Heel erg leuke collega’s en diverse events.
-
Een aantrekkelijk loonpakket: maaltijdcheques, DKV, Alan, …
-
Flexibele werkuren – Onbeperkt verlof – Free Friday drinks!
Voel je de klik?
Het Floorify team, dat is een stabiele, sterke en stevige kern. Excelleren binnen je eigen verantwoordelijkheden is een must binnen onze vlakke bedrijfsstructuur. Onze vloeren mogen dan wel heel stevig zijn, van de meeste collega’s is er wel een hoekje af.
Ben je een enthousiast persoon, heb je ambitie en wil je jezelf verder ontplooien? Dan ben jij uit het juiste vinyl gesneden! Aarzel geen seconde langer en solliciteer: jobs@floorify.com
Wij kijken alvast sterk uit naar jouw cv. Een klassieke sollicitatiebrief is niet nodig! Overtuig ons liever van je motivatie tijdens een gesprek & kopje koffie bij ons op kantoor.
#Flourishyourcareer
CUSTOMER CARE TEAM
WHAT'S NEXT?
#1 Let's write
Stuur ons een mail naar jobs@floorify.com. We ontvangen graag een cv en/of link naar je LinkedIn-profiel. Een motivatiebrief is geen must, maar mag je zeker meesturen. Binnen de 2 werkdagen krijg je bevestiging van ontvangst.
#2 Let's call
Sluit je cv of LinkedIn-profiel aan bij het profiel dat we voor ogen hebben? Dan bellen wij je op om elkaar alvast wat beter te leren kennen.
#3 Let's meet the teamlead
Alright! Houden we beiden een goed gevoel over aan het telefoongesprek? Dan nodigen we je graag uit voor een grondige kennismaking bij ons op kantoor. Je gaat hierbij in gesprek met je toekomstige teamlead.
#4 Let's meet the founders
Is jouw teamlead ervan overtuigd dat jij 'uit het juiste hout bent gesneden' ? Dan ontvangen Pieter en Marie je voor een laatste gesprek. Alvorens de knoop wordt doorgehakt maken zij uiteraard ook nog graag even kennis.
WELKOM